Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS EuroBonus Mastercard mellan 16-18 februari 2017

Canadien

Medlem
För de som har Amex Elite så stämmer det, men de som har Premium tjänade ju 5 poäng extra per spenderad hundralapp under kampanjen som var.
Är det värt 50 poäng per tusenlapp mot att man inte får någon spend mot 2-4-1-voucher? Nu har jag Elite så det spelar inte nån roll, men har man inte så hög spend på sitt Amex så kan det vara värt att fundera iallafall.
 

Samosaguas

Medlem
Är det värt 50 poäng per tusenlapp mot att man inte får någon spend mot 2-4-1-voucher? Nu har jag Elite så det spelar inte nån roll, men har man inte så hög spend på sitt Amex så kan det vara värt att fundera iallafall.
Ingen aning om det är värt det. Jag hade inte gjort det men gissar att en del tycker det är värt det.
 
Hur vågar ni ligga ute med sådana här pengar på presentkort. Ni lånar ut pengar gratis till företaget och går det i konkurs / säljs försvinner era pengar. Är tråkigt om man tex har en massa presentkort på media markt just nu.

Att Willys skulle gå i konkurs de närmaste 3-4 månaderna ser jag som högst osannolikt.
 

johan_fbg

Medlem
När jag kollade saldot idag hade jag fått dubbla poäng men är också krediterad dubbel utgift. Någon med liknande problem?
 
Toppen