Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS EuroBonus Mastercard mellan 16-18 februari 2017

Gick in på Willys och köpte presentkort för 9000 kr. Hon i kassan: "Det här var kul, såhär mycket har jag aldrig sålt presentkort för" Gäller att passa på att bunkra på ställen som inte tar AMEX
 

Viking75

Medlem
Jag gillar att man kör dessa kampanjer då och då. Nu var det en "dubbel" och då brukar jag "fylla" på med mindre presentkort på de ställen som annars inte tar Amex. Jag hoppas man återkommer senare under året med en "trippel" så man kan shoppa på allvar..
 
Jag gillar att man kör dessa kampanjer då och då. Nu var det en "dubbel" och då brukar jag "fylla" på med mindre presentkort på de ställen som annars inte tar Amex. Jag hoppas man återkommer senare under året med en "trippel" så man kan shoppa på allvar..

Än så länge har jag bara stört mig på att just Willys inte tar AMEX. Vilka ställen som inte tar AMEX köper du presentkort på?
 
Gick in på Willys och köpte presentkort för 9000 kr. Hon i kassan: "Det här var kul, såhär mycket har jag aldrig sålt presentkort för" Gäller att passa på att bunkra på ställen som inte tar AMEX
Hur vågar ni ligga ute med sådana här pengar på presentkort. Ni lånar ut pengar gratis till företaget och går det i konkurs / säljs försvinner era pengar. Är tråkigt om man tex har en massa presentkort på media markt just nu.
 
Toppen