Senaste nytt

SAS gör något åt er reklambyrå

jurgenb

Medlem
Fick precis ett fruktansvärt reklamutskick, i något extremt dåligt försök att efterlikna ett gammalt hederligt boardingcard så kom något i brevlådan som först kändes som en adressetikett och på baksidan en skärmdump ur en iphone's SMS konversation med div konstiga meddelanden i pratbubbelnivå.

Efter lite knåp så var det ju faktiskt flera sidor men då utgåvan satt ihop både upp och nertill fick man ju slita isär den med följd av revor i pappret. Innehållet sen var ytterst skralt dessutom.


Varför ödsla massa pengar på såna här DM utskick som åker direkt ner i papperskorgen ?
 

erhel

Medlem
Fick det jag med, förstår verkligen inte varför de skickar ut detta. Tror att det blev billigt för SAS dock, med tanke på att Flygbussarna och Flygtaxi fick vara med. Inte fick de det gratis om vi säger så.
 

Adamsson

Medlem
Håller med! Kändes ganska onödigt faktiskt. Jag vill jättegärna ha (viktig) information från SAS och gärna inte i pappersform. E-post funkar alldeles utmärkt! :)
 
Fick det jag med, förstår verkligen inte varför de skickar ut detta. Tror att det blev billigt för SAS dock, med tanke på att Flygbussarna och Flygtaxi fick vara med. Inte fick de det gratis om vi säger så.

Min gissning är att Flygbussarna och Flygtaxi betalade hela kalaset och denna skickades bara till EBS och EBG medlemmar... kanske.
 

Mauricio

Medlem
Min gissning är att Flygbussarna och Flygtaxi betalade hela kalaset och denna skickades bara till EBS och EBG medlemmar... kanske.

Nix, jag fick hem skiten och är varken EBS eller EBG. Trodde det skulle vara något kul eller något bra erbjudande men det åkte rätt ner i papperskorgen tyvärr.
 
Kan hålla med om att innehåll och budskap var lite tunt denna gång.

Men däremot uppskattar jag att få "brev" från SAS i min riktiga brevlåda och jag tycker oftast utskicken är riktigt snygga.
 

Traveller

Medlem
Men varför skickar man inte med en 100 kronors voucher i ett sådant utskick?? Då kan man ju ta kunder som tänkt boka med Nördwegian...
 
Toppen