Senaste nytt

SAS nya hemsida

agehall

Medlem
Hur går det ens att misslyckas med att hitta det!? Det står i 2-4-1 trådens första inlägg och googlar man "nummer tallinn 2-4-1" så är typ första träffen en länk till en tråd på BC där numret står!
 
Tur att min resemönster ändrats & att appen finns, för den nya hemsidan är helt usel! De som designat den måste ha varit höga eller ngt?! Tom den gamla hemsidan hade bättre användarvänlighet! Så extremt rörig att jag får hybris! SAS, gör om & gör rätt för detta var rätt ner i dass!
Kan ngn tala om för mig var jag hittar en tidtabell för en given destination utan att gå via bokningen?
 

gdaily

Medlem
Än så länge har jag bokat en Norwegianflygning och en BA-flygning enbart av skälet att jag inte kunnat boka på SAS... Skickligt gjort, verkligen.
 
  • Gilla
Reactions: thh
Hur går det ens att misslyckas med att hitta det!? Det står i 2-4-1 trådens första inlägg och googlar man "nummer tallinn 2-4-1" så är typ första träffen en länk till en tråd på BC där numret står!
Jodå, har hittat numret genom google och BC. Tyckte bara att nya hemsidan är väldigt otydlig när det gäller boka bonusresa. Hittade inte rätt :) Tidigare hade man tydlig länk till två alternativ (bästa pris och bästa tillgänglighet med även info om skillnaden samt nummer till Tallinn)
 

Buffy

Medlem
På första raden efter ditt eget namn ska spädbarnets uppgifter stå - om du skriver in ditt andra barns uppgifter där får du felmeddelande om att barnet är för gammalt, och tvärt om om man skriver in spädbarnets uppgifter på barnets. Kanske var det det som gick fel? Jag har inga problem att komma vidare med en sådan bokning.

Edit: Bildförtydligande

Visa bifogad bild 60913
Ah, det är så man gör, tack för förklaringen. Korkade jag fattade inte att det var barnets födelsedatum jag skulle skriva in :rolleyes:.
 

agehall

Medlem
Tidigare hade man tydlig länk till två alternativ (bästa pris och bästa tillgänglighet med även info om skillnaden samt nummer till Tallinn)
Eh, hade de verkligen numret till Tallinn där tidigare? Bästa pris är awards och bästa tillgänglighet är ju vanliga resor som (del)betalas med poäng.

Tallinn ska du bara ringa direkt till om du ska boka en 2-4-1-award och det har jag inget minne av att det stått någonting om på SAS egna sidor.
 

aldrighemma

Medlem
Eh, hade de verkligen numret till Tallinn där tidigare?
Det hade dom faktiskt, jag tror att det är den här sidan som @SmoothOperator saknade:
Skärmklipp.PNG
 

Homer

Medlem
Kanske lika bra att man lägger ned att hoppas på en ny Friends & Family kampanj inom
den närmaste framtiden, frustrationen när det inte går att boka kommer att bli för påfrestande :D
 
Toppen