Senaste nytt

Behöver lite hjälp att hitta en biljett, Stockholm-Brasilien//Bogota-Stockholm

Bryant

Medlem
Tänkte be er om lite hjälp att hitta en billig biljett. Jag själv har kört fast och behöver er som kan tänka utanför boxen :).

Det jag kan hitta (och som går att boka) är med LH/TP för 10700:-. Utresa runt 20 dec(Stockholm -Brasilien) och hemresa en månad senare (Bogota - Stockholm). Det är inte jag själv som skall åka. Vart de landar in i Brasilien är inte så viktigt.

Tack!
 

Dr. Miles

Expert
Om de måste flyga runt 20 dec, då priset ligger någonstans 10.000 SEK inkl. skatter och uppåt.
Det är pga Bogota är lite udda resemål från Europa och det finns få flygbolag som flyger mellan Europa och Bogota.
 

Palazzi

Medlem
Hmm.... Läste för någon dag sedan om ett bolag som skulle starta en ny linje till Bogota från Europa. Ska se om jag kan hitta informationen :)

EDIT: Falksklarm... Det var Avianca som ökade frekvensen mellan Madrid & Bogota...
 
Last edited:

Bryant

Medlem
Behöver lite hjälp att hitta en biljett, ARN-Brasilien//Bogota - Arlanda

Ok. Hittade ARN-GIG//BOG-MIA-LHR-ARN för 9700:- via ita. Jag fortsätter jakten..:)
 

Dr. Miles

Expert
Det beror påutresdatum, men British Airways/American Airlines kombo biljett kostar också runt 9.700 SEK inkl. skatter

Stockholm-(BA)-London-(BA)-Sao Paulo

Bogota-(AA)-Miami-(BA)-London-(BA)-Stockholm
 
Toppen