Senaste nytt

Fast track för Norwegians fullflexresenärer på Arlanda terminal 5

Jacob

Medlem
I samband med flytten till terminal 5 introducerar Norwegian även fast track säkerhetskontroll i terminal 5. Enligt pressmeddelandet ges tillträde till passagerare med Full flex biljett.
 

Jacob

Medlem
Norwegians incheckningsområde ligger i gamla avgångshallen, det är Air France/KLMs gamla incheckningsdiskar de tagit över som ligger i närheten av B-piren.

Jag förmodar att det tillkommit någon slags fast track vid säkerhetskontrollen till B-piren, allt annat känns konstigt, men någon får gärna kolla vid nästa Arlandabesök.
 

agehall

Medlem
De har ju byggt om en massa vid den säkerhetskontrollen, så de kommer säkert att få en egen fast track där borta.
 

Magino

Medlem
Trevligt för de som nu reser på Norwegians dyraste biljetter. Men vad hände med att Norwegian är ett lågprisbolag, eller är det något de lurat oss att tro?
 

ski

Medlem
Nu på morgonen såg jag att det fanns en Norwegian fast lane vid securityn närmast Sky-City
 

Mr.C

Medlem
Det var ett tag sen man var förbi SEC B på ARN (mot sky city), gick förbi idag och insåg att det var en ganska stabil kö, lite som när TG ska iväg eller lite av Chartrarna på B piren där DY och vissa andra bolag brukar ju jazza in. Men jag blev så försvånad att DY FAST TRACK (priority lane) var bommad. Jag skulle inte vara helt nöjd om jag betalade det där "lilla" extra (som brukar vara ganska bra påslag). Och så får man stå där och titta på en skylt och en stängd priority lane. lite skumt. Men kanske inte var några DY avgångar alls?!? Men klockan var ändå 14,55 en torsdag. :rolleyes::confused:

2012-08-29 DU.jpg
 
Toppen