Senaste nytt

[FARE GONE][Business]Ethiopian Airlines: Oslo-Kapstaden/Johannesburg/Seychellerna mm från 5700 NOK

Kevinator

Medlem
För er som har bokat, jag kan välja säte på sträckan ADD-SEZ, dock kan jag inte välja sittplats på sträckan OSL-ARN-ADD (787 Dreamliner), varken på dit- eller hemvägen. Ser det så ut för alla eller är det bara knas med min bokning?
 

ZZZebra

Medlem
Har flera bokningar på olika destinationer, inte på någon bokning gick det att välja säte OSL-ARN-ADD och vv. Gör antagandet att de funderar på Eq. Change. Fick segment med 77L, 738 o 788, beroende på resmål.
 

M@GNÜS

Medlem
För er som har bokat, jag kan välja säte på sträckan ADD-SEZ, dock kan jag inte välja sittplats på sträckan OSL-ARN-ADD (787 Dreamliner), varken på dit- eller hemvägen. Ser det så ut för alla eller är det bara knas med min bokning?

Samma här... kan välja på B787 ADD-CPT samt på A350 JNB-ADD
 

AABack2ARN

Medlem
Hur är det på flygen ADD-VIE-ARN? Kan man välja sittplats där? Eller har det att göra med att det är en mellanlandning med i bilden?

Som frågas ovan: Någon som har koll på om man går ur planet på Arlanda för att passera passkontroll? Eller om planet OSL-ARN-OSL går till och från Icke-Schengen?
 
Toppen