Senaste nytt

Bästa necessär?

JohanW

Medlem
Reseförvaring Asaklitt 3-pack, 49,90:-

8987893334046.jpg


http://www.clasohlson.com/se/Reseförvaring-Asaklitt-3-pack/34-9173
 
Påse från systemet :)
Tidigare en ny inför varje resa till Kina - jag hade en "tävling" mot en kollega där jag skulle försöka sälja systempåsen varje gång till någon Kines. Om fail så fick jag bjuda på nattamaten :)
 

RickardG

Medlem
Med risk för att låta som en försäljare, men jag är sjukt nöjd med min Lay'n'Go, se inlägg ovan. Medan frugan och barnen gräver djupt i sina necessärer fäller jag upp min för omedelbar överblick :cool:
 
Fick påbackning vid säkerhetskontrollen i UME idag, och sambon fick det på samma flygplats i fredags. Vi kör båda med Sea To Summits resenecessär som genomskinlig, återförslutningsbar och mindre än en liter. Har inte haft några problem att resa med den tidigare i varken Sverige, Europa eller Asien. De hänvisade till någon ny regeländring som trädde i kraft 1 mars 2018. Är detta något som har implementerats på andra ställen, eller är det bara en egen tolkning de har börjat med i Umeå?
 

maswan

Medlem
Fick påbackning vid säkerhetskontrollen i UME idag, och sambon fick det på samma flygplats i fredags. Vi kör båda med Sea To Summits resenecessär som genomskinlig, återförslutningsbar och mindre än en liter. Har inte haft några problem att resa med den tidigare i varken Sverige, Europa eller Asien. De hänvisade till någon ny regeländring som trädde i kraft 1 mars 2018. Är detta något som har implementerats på andra ställen, eller är det bara en egen tolkning de har börjat med i Umeå?

Jag har också sett och hört det i Ume nyligen, men inte på någon annan flygplats (än). Får se hur det går från Helsingfors i morgon, om det är någon regeländring i den änden också.
 
Toppen