Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Buffy

Medlem
Har sökt sjukt mkt på resor till/inom Asien för 4 och aldrig hittat mer än 2 på thai. Oklart som du skriver om det kommer 2 till på samma flight. Någon som testat??
Kanske värt att ta ändringskostnaden om det inte går. När jag tittar på expertflyer finns det gott om platser i C i morgon och framåt, varav 6-7 st blockade. Nu ligger ju dock min planerade resa långt fram i tiden.
 
Har sökt sjukt mkt på resor till/inom Asien för 4 och aldrig hittat mer än 2 på thai. Oklart som du skriver om det kommer 2 till på samma flight. Någon som testat??
Yes, testat två gånger och båda gångerna så kom det 2 nya platser direkt efter jag bokat 2 first. Detta gäller Thai alltså.
 

Kimmen00

Medlem
Yes, testat två gånger och båda gångerna så kom det 2 nya platser direkt efter jag bokat 2 first. Detta gäller Thai alltså.

På First?
Någon som har samma erfarenhet rörande C? För vår det är det 4 C som jag skall få till i sommar, finns visserligen här och där med andra bolag (turkish, swiss, austrian) men Thai skulle vara smidigast 1 rutt..får nog ta och ringa Tallin och kolla om de kan testa..
 

Florre

Medlem
Hej,

Nådde min 2-4-1 voucher för 2016 i November, nu när jag kollar bonusresor på sas.se så kan jag inte hitta den, någon som vet om detta bara är tillfälligt? För visst håller den även för 2017?
 

Canadien

Medlem
Hej,

Nådde min 2-4-1 voucher för 2016 i November, nu när jag kollar bonusresor på sas.se så kan jag inte hitta den, någon som vet om detta bara är tillfälligt? För visst håller den även för 2017?
Den syns bara om man söker för en eller två personer, söker man för 3 eller fler så syns den inte. Sedan är det lite si och så med SAS IT-system så ibland hittas den inte iallafall.
 

Florre

Medlem
Den syns bara om man söker för en eller två personer, söker man för 3 eller fler så syns den inte. Sedan är det lite si och så med SAS IT-system så ibland hittas den inte iallafall.
Ah tack, jag sökte för 4 personer. Så en voucher går bara att använda för 2 personer?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen