Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-25

trekker

Medlem
Jag funderar också på att boka om nu. Är det tunnelbana till hatton cross från t5 för garden inn? Vad kostar den isåfall? Eller kan man ta sig dit gratis? När anländer övriga till garden inn, ifall det blir en förträff på fredagskvällen tänkte jag.
 

agehall

Medlem
Jag funderar också på att boka om nu. Är det tunnelbana till hatton cross från t5 för garden inn? Vad kostar den isåfall? Eller kan man ta sig dit gratis? När anländer övriga till garden inn, ifall det blir en förträff på fredagskvällen tänkte jag.

Vi kommer ju inte jättetidigt, så jag är nog inte så intresserad av att göra något på fredagen. Själv tänker jag nog ta en uber till hotellet om ingen annan övertygar mig om ett bättre alternativ.
 

trekker

Medlem
Vi kommer ju inte jättetidigt, så jag är nog inte så intresserad av att göra något på fredagen. Själv tänker jag nog ta en uber till hotellet om ingen annan övertygar mig om ett bättre alternativ.
Blir det ingen träff kvällen innan får bokningen nog stå kvar, landar vid 11 så skulle nog komma till loungen ungefär samma tid ändå.
 

011430121

Medlem
Vill vara en i gänget, så det blev följande bokning

upload_2016-12-29_23-33-26.png


Vi kommer ju inte jättetidigt, så jag är nog inte så intresserad av att göra något på fredagen. Själv tänker jag nog ta en uber till hotellet om ingen annan övertygar mig om ett bättre alternativ.
Det går gratis röd buss till hotellet tar ca 10 minuter, vet bara inte hur ofta och vilket nummer men det kommer nog snart ett svar på detta här på BC, finns en tråd redan om det men hittar den inte just nu, tror att Jakob skrev om detta för 2-3 år sedan.
 

Dr. Miles

Expert
Det går gratis röd buss till hotellet tar ca 10 minuter, vet bara inte hur ofta och vilket nummer men det kommer nog snart ett svar på detta här på BC, finns en tråd redan om det men hittar den inte just nu, tror att Jakob skrev om detta för 2-3 år sedan.
Hilton London Heathrow Airport Terminal 5 - Inte runt hörnet men med trevlig relaxavdelning | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Hotellet ligger i ett bostadsområde rakt väster om flygplatsen och nås med hotelltransferbussen Hoppa som man dessvärre måste betala för att använda. En bussbiljett fram och tillbaka går på åtta pund (drygt 80 kr). Bussar avgår från samtliga terminaler var 30:e till 45:e minut beroende. Det finns inga kollektiva bussar eller tåg som går mellan Heathrow och hotellet. Hotellet ligger mycket nära motorvägen M25 och inte långt från M4 och M40 vilket gör det enkelt att åka till hotellet med egen bil.
 

Ricci

Medlem
Tycker lite synd om loungepersonalen... 30+ pax som kommer dit och vill ha "skumpa"..
Bör det ges info till dem tidigt om vår ankomst ?
 
Toppen