Senaste nytt

Amexvärvning_

Status
Stängd för vidare inlägg.

Xoz

Ny medlem
Hej,

Önskar bli värvad till amex premium.

God jul.

*Tack alla för den snabba responsen. Jag klarar mig nu :) underbart trevligt forum/site där jag tidigare aldrig haft behov av att skapa konto då svaren alltid kunnat hittas i de gamla trådarna. Men nu var det dag.
 
Efter lång tid av informationssökande på BC har jag nu fått tummen ur och reggat mig. Jag tänkte skaffa ett AmEx Elite, och tar gärna emot en invite, via PM. Jag kommer att välja personer som varit behjälpliga på forumet.

Jag har mottagit tillräckligt med PM, och valde en invite från en medlem som varit mycket aktiv och behjälplig under lång tid. Inga fler PM, tack.
 
Last edited:
Jag önskar att bli värvad till AmEx Premium.
Motivera varför just DU ska få värva mig. Jag kommer också att väga in forumaktivitet och engagemang i mitt val.

Jag önskar att bli värvad till AmEx Premium.
Motivera varför just DU ska få värva mig. Jag kommer också att väga in forumaktivitet och engagemang i mitt val.

Eftersom jag inte går efter "Först till kvarn..." så har alla chansen utifrån kriterierna ovan. Jag kommer nu att gå en promenad med mina barn och kommer att titta på alla svaren ikväll. Således är det fortfarande möjligt för dem som ännu inte skickat PM att göra detta, om man vill. Vill man så kan man ju också komplettera sina svar. :)
 
Last edited by a moderator:
Hej,

Skulle gärna vilja bli värvad till SAS Amex Premium via PM. Skriv en rad eller två om varför jag ska välja just dig.

Tack på förhand!

Edit: Tack för alla erbjudanden! Nu har jag valt och skickat ansökan, så jag behöver inte fler länkar.
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen