Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-25

Kricka

Medlem
Jag har inte varit så aktiv på bc.se ett tag men får försöka ändra på det..
En god anledning skulle ju kunna vara ett besök på Galleries First LHR.
Min tanke var nog oxå att i så fall flyga ut redan fredag kväll. Återkommer
när resa är bokad. Kan i så fall gästa en pax till Loungen.
 

Anfield

Medlem
Jag har inte varit så aktiv på bc.se ett tag men får försöka ändra på det..
En god anledning skulle ju kunna vara ett besök på Galleries First LHR.
Min tanke var nog oxå att i så fall flyga ut redan fredag kväll. Återkommer
när resa är bokad. Kan i så fall gästa en pax till Loungen.

Trevligt trevligt ! Den ända person jag träffat från forumet ! Då behöver jag inte känns mig så vilsen ! Vore angenämt att ses igen !
 

Brandten

Medlem
Nu har jag löst mitt problem genom att boka om utresan till fredagen. Då kan man börja tidigare i loungen på lördagen och det blir lagom att åka hem 1650. :)
Körde du BA781 då så det blev lite wide body?
Funderar på att boka den nu fast torsdag kväll så jag kan jobba i London fredag och sen hem lördag eftermiddag.



Edit: I brist på andra göromål så lekte jag med följande tanke nyss:

SK till CDG 23/3
Ibis @CDG
AF till LHR (Dreamlinern) 24/3
Radisson @LHR
BA till ARN 25/3
3405kr för totalen....Billigt!
 
Last edited:

Voyageur

Medlem
Attans! Missar alltid dessa event. Och är man inte i Hong kong denna gången också då man fyller år den 22:a mars och tänkte fira där. Men hmmm eftersom biljett inte är bokat än kanske man kunde ta en BA till hkg istället för tänkt SAS/Finnair och slå till på en lång mellanlandning 25e? :)
 

AABack2ARN

Medlem
Körde du BA781 då så det blev lite wide body?

Ja, det blev nog BA781 ja.

Ah! Charmen med att flyga en orenoverad 767a från 90-talets början som såg sina bästa dagar för länge sedan (avseende inredning i alla fall). Uruselt med plats för handbaggage och toaletter som har någon form av gulnad vit plast. Men likväl är den lite speciell och widebody är alltid lite trevligt :)
 

agehall

Medlem
Ah! Charmen med att flyga en orenoverad 767a från 90-talets början som såg sina bästa dagar för länge sedan (avseende inredning i alla fall). Uruselt med plats för handbaggage och toaletter som har någon form av gulnad vit plast. Men likväl är den lite speciell och widebody är alltid lite trevligt :)
I mitt fall kunde jag inte bry mig mindre vad jag sitter i på sträckan, så jag funderade inte ens på vad det var för flygplan när jag bokade om. Får väl hoppas på att de sätter in en kärra med longhaul konfiguration den dagen då. :)
 
Toppen