Senaste nytt

Köpenhamn - Delhi (Business) i januari 2017, Air India, Lufthansa, annat?

sscheibye

Medlem
Det er nogle gode råd indtil videre. LHR vil nok kræve en overnatning under alle omstændigheder, hvis man tager morgenflyveren 08.45 LHR-DEL, så det løser connection udfordringen på vej ud.

Er der nogen der kan/vil sammenligne long-haul business produkterne på Air India, Lufthansa og Finnair? Her er det primært komfort jeg har krav til, servicen er ikke helt så vigtig for mig.
 

Dr. Miles

Expert
Det er nogle gode råd indtil videre. LHR vil nok kræve en overnatning under alle omstændigheder, hvis man tager morgenflyveren 08.45 LHR-DEL, så det løser connection udfordringen på vej ud.

Er der nogen der kan/vil sammenligne long-haul business produkterne på Air India, Lufthansa og Finnair? Her er det primært komfort jeg har krav til, servicen er ikke helt så vigtig for mig.
Jag har inte provat senaste Business class hos Air India därför kan jag inte uttala mig om.
Men om jag ska välja mellan Finnair Business class och Lufthansa Business class på long haul flygningar, skulle jag välja Finnair.
 

olo

Medlem
Istället för att köpa som separata biljetter hade jag kontaktat en seriös resebyrå för att få det biljetterat på en bokning. Även om resebyråer ofta är tabu här, låter detta som ett bra tillfälle att använda en bra sådan.
 

sscheibye

Medlem
Jeg så netop, at Lufthansa indsætter sin første A350 på ruten fra München til Delhi i februar - så måske man skulle udskyde rejsen lidt. Er der nogen der har gode råd til hvordan man søger efter hvilke datoer de (regner med) at flyve med maskinen på den rute?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen