Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2016)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Per N

Medlem
Jag har fått mina två vouchers med brev för flera månader sedan men när jag ringde Tallinn för ett par veckor sedan så kunde dom inte se några vouchers så jag kunde inte boka. Kontaktade AMEX som i sin tur kontaktade Tallinn och dagen efter fanns dom i systemet. Ingen säker hantering med andra ord.
 

palmen

Moderator
Haha jo jag har väl varit lite avsides på sista tiden.
Blev inbjuden för nån vecka sedan, mkt överraskande och glädjande såklart!
Om det var kaffetråden som gjorde det vore det helt fantastiskt humoristiskt :D

Saknar den lite ibland den tråden ;)
Kan du inte starta enny tråd om något annat som inte fungerar, eller du kanske har slutat att pendla nu? :)
Eller sköter sig SAS exemplariskt nuförtiden?
 
Snabbt svar önskas! Precis hittat 2 O class på en flight! Kan man ringa gold hotline o boka dessa nu, för att imorgon ringa tallin och be dom applicera vouchern på den? Vill inte riska att någon annan i världen tar dessa 2 platser :(

Tacksam för svar!

J
 

fcx

Medlem
Snabbt svar önskas! Precis hittat 2 O class på en flight! Kan man ringa gold hotline o boka dessa nu, för att imorgon ringa tallin och be dom applicera vouchern på den? Vill inte riska att någon annan i världen tar dessa 2 platser :(

Tacksam för svar!

J

Blandat utfall på detta. Verkar funka ibland, och ibland inte.

Men chansa och boka nu, och gör ett försök med Tallinn imorgon. Går det inte så är det ju avgiftsfri avbokning.
 
Agree! Men orolig att dom sen inte kommer tillbaka direkt, finns bara F2 på den flighten så rätt märkligt med O2!

Finns det några som lyckats i modern tid? Försökt o söka men inte hittat något!

Tack för snabbt svar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen