Senaste nytt

Lufthansa biljett Strasburg-Frankfurt economy class 49€

Ubbe

Medlem
LH biljett Strasburg -FRA Y-class 49€ med buss/tåg. Någon som vet om denna biljett ger poäng till Aegan respektive Eurobonus??
 

Perra

Medlem
Jag fick inga Eurobonuspoäng när jag åkte den sträckan sommarn 2010 (med buss)
 
Last edited:

Jacob

Medlem
Det är väl en LH Buss om jag minns rätt. Förmodligen intjäning i Miles & More men inte andra bonusprogram. Samma sak som med DB (Deutsche Bahn) som man kan inkludera i en LH bokning.
 

Ubbe

Medlem
nästan värt att kolla eftersom den borde ge 1250 poäng för 49€. Checka in via nätet dvs inte åka och sen göra en efterregistrering hos aegan. Fungerar det så har man ett A3 guld för ca 7500 Skr.. :cool:
 

MarcusC

Medlem
Tror inte du får poäng på LH bus, däremot på airrail. Däremot kan man missa ett segment med airrail eller buss. Dvs ex vis om du hittar billiga biljetter från FR(Frankrike) med LH kan man boka från Frankrike(sxb) men checka in i Frankfurt..
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Tror inte du får poäng på LH bus, däremot på airrail. Däremot kan man missa ett segment med airrail eller buss. Dvs ex vis om du hittar billiga biljetter från FR med LH kan man boka från Frankrike men checka in i Frankfurt..
Det var lite förvirrande förkortning, i alla fall i flygrelaterade forum. Jag antar att du menade FR som Frankrike, inte Ryanair.:confused:
 
Toppen