Senaste nytt

Flightdiary.net eller flightmemory.com

Brandten

Medlem
Någon som har tips på hur man kan retroregistrera årets (eller mer) flygningar på ett enkelt sätt? Har inte sparat boardingkort tyvärr.... Leta mail och bokningar där antar jag?
 

doc

Medlem
Loggar i flightmemory, flightdiary och jetitup utfall någon skulle lägga ner. Jätte nördigt!
Skönt att det inte enbart är jag som dubbelregistrerar. På flightdiary kan jag inte på ett enkelt sätt få statistik över vilka flygplan jag flugit med tidigare, även om det är mycket snyggare än flightmemory. Sedan registrerar jag mina oneworld-flygningar på ba97.com ifall att någon annan flygnörd råkar samåka på en flight med mig.
 

jerixon

Medlem
Älskar nörderi!

Skönt att det inte enbart är jag som dubbelregistrerar. På flightdiary kan jag inte på ett enkelt sätt få statistik över vilka flygplan jag flugit med tidigare, även om det är mycket snyggare än flightmemory. Sedan registrerar jag mina oneworld-flygningar på ba97.com ifall att någon annan flygnörd råkar samåka på en flight med mig.
 

thsred

Medlem
En fågel viska i mitt öra att en stor uppdatering av flightdiary.net är på gång

Det var väl inte en dag för sent. Använder flightdiary mest för layouten och grafiken, men de svarar aldrig på mail om uppdateringar. Kan tex. inte få in CS100 flygen (men det kanske är för att de uppdaterar för fullt i bakgrunden).

Däremot så använder jag openflight också, för där kan man exportera till google earth och få riktigt snygga kartor.
 

matado

Medlem
Har alla mina flighter i WorldMate som jag använder när jag reser. Någon som vet ifall man kan exportera flighterna därifrån till tex flightdiary?
 

Canadien

Medlem
Flightdiary kan importera OpenFlight enligt deras sida. Ej provat, kanske du kan exportera från WorldMate till OpenFlight, och sedan till Flightdiary?
 
Toppen