Senaste nytt

Lounge meetings

pep

Medlem
1 JAN CPH 20:22:00 Aspire Loungen. Kan gæste 2 der skal rejse med QR eller anden Oneworld
2 JAN DOH 06:00-20:00 Al Mourjan (eller i det mindste Business Class Loungen). Kan gæste 3 der rejser med Oneworld
3 JAN BKK 07:30-10:00 Cathay Pacific Lounge. Kan gæste 2 der rejser med Oneworld.
3 JAN KUL 14:30-16:00 Golden/First Class Lounge. Kan gæste 1 der rejser OW
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Om du t.ex. har Flying Blue Gold kommer du och en gäst in i loungen oavsett.
Off topic svar.

Så kan jag inte läsa från Flying Blues webbsida.
Måste Flying Blue Gold medlemmen och gästen inte flyga med något av Skyteam flygbolags utrikesflygning samma dag?
Flying Blue skrev:
Your Gold benefits

Lounge access

Yes, to all SkyTeam lounges worldwide when travelling on, or connecting to/from an international SkyTeam-operated flight the same day.2 plus the possibility to bring 1 guest for free and extra guests at a fee.3 The guest(s) must be subject to the same travel conditions as the host.
Gold: enjoy travelling in comfort | FlyingBlue.com
 

jake_f

Ny medlem
10 DEC CPH 7:30 - Söker två som kan gästa två kompisar jag har med i Gold loungen. Har med frun på mitt kort. :)
Tack!
 

ESSA

Medlem
Arlanda i morgonbitti 13 Dec, ska med SK0403 kl 09:10 mot Köpenhamn för en dags shopping.
Hem igen 13 Dec 22:45 med SK1428.

Gästas gärna.
 

mry

Medlem
Jag och @Ulla kan gästa in två personer i lounger här i London på Heathrow terminal 2 när vi åker hem på Torsdag 15/12. Vi åker vid 18 tiden härifrån med SAS så alla som åker härifrån med *A kan vi nog gästa in från typ lunchtid och fram till 18.
 
Toppen