Senaste nytt

Byts biljettnummer vid Plusgrade?

nonicoc

Medlem
Jag har inte fått EuroBonus-poäng på flygning med SAS SK926 (IAD-CPH), ursprungligen bokad i SAS Go men uppgraderad via Plusgrade till SAS Business, och dumt nog har jag slängt boardingkortet på vilket information för efterregistrering står.

Jag undrar om någon kan bistå med följande information:
1) Är det klass C man blir uppgraderad till?
2) Byts biljettnummer vid Plusgrade? På min ursprungliga bokning står ett biljettnummer, men när jag loggar in på SAS hemsida och tittar på bokningen står hela tre biljettnummer, men listade efter varandra utan närmare precisering –
Skärmklipp 2016-11-26 11.45.53.png
se bifogad bild. (Till saken hör att resan omfattade ARN-CPH, CPH-IAD, IAD-CPH, CPH-ARN, och jag uppgraderade även CPH-IAD till SAS Business från SAS Go med Plusgrade; men i ingetdera fallen uppgraderade jag ARN-CPH/CPH-ARN.) Om biljettnummer byts, kan man då anta att det högsta numret är det som gäller för den andra uppgraderingen, för vilken alltså efterregistrering krävs?
3) Har heller inte fått poäng för den sista sträckan CPH-ARN i SAS Go: Är det klass M?
 

mry

Medlem
Mailet du fick när du bokade via sas.se framgår biljettnumret av så du kan väl jämföra dessa så ser du skillnaden.
 
Toppen