Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-25

Magino

Medlem
Vi följer upp för fjärde året i rad med en heldag i Galleris First på Heathrow. Men då succén varit total har vi i år bokat in två lördagar i mars. Champagnekorkarna kommer flyga både den 11 mars som den 25 mars. Se till att boka in den lördagen som passar dig bäst eller gör som mig och åk båda.

Mer information om resan den 11 mars finner ni här
En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-11 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Jag är inbokad på följande flyg och det hade varit grymt kul om ni ville hänga med

BA775 ARN - LHR 10:10 - 12:00
BA774 LHR - ARN 18:20 - 21:50


Skriv upp vilket flyg ni bokat och om ni har oneworld Emerald eller om ni behöver bli gästade så sammanställer jag med jämna mellanrum.

Tidigare resor kan ni läsa om här
En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2016-APR-23 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2015-APR-18 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2014-FEB-08 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Last edited:

niksal

Medlem
Finns det inga First lounger på andra flygfält i Europa? Problemet med mig som finne är att det blir rätt meckigt, då flygen till Helsingfors avgår från T3. Borde alltså flyga hem via Stockholm och det är både tidskrävande och dyrt.
 

Homer

Medlem
Finns det inga First lounger på andra flygfält i Europa? Problemet med mig som finne är att det blir rätt meckigt, då flygen till Helsingfors avgår från T3. Borde alltså flyga hem via Stockholm och det är både tidskrävande och dyrt.


I mars är säkert både Cathay:s och Qantas ( Qantas new London Heathrow T3 first business class lounge - Australian Business Traveller )
nya lounger i T3 öppna, så med Galleries First T3 kommer det alltså att finnas 3st 1:a klass lounger där.

Det är alltså T3 man ska besöka.
 

Dr. Miles

Expert
Finns det inga First lounger på andra flygfält i Europa? Problemet med mig som finne är att det blir rätt meckigt, då flygen till Helsingfors avgår från T3. Borde alltså flyga hem via Stockholm och det är både tidskrävande och dyrt.
Du kan flyga Helsinki -> London -> Stockholm, sedan med enkelbiljett från Stockholm.

Screenshot20161126 01 BA.png


Det går dock inte att ansluta vidare till Helsinki samma kväll så det kanske inte så optimalt för dig. :(
 
Toppen