Senaste nytt

Stockholm-Kapstaden 1/1-2015

j-n

Medlem
Hej!

Jag ska åka till Kapstaden den 1/1 -2015 och letar nu biljetter.
Vill åka Business (såklart) och tar mig gärna till typ Aten eller Moskva eller liknande om det är bättre priser därifrån. Någon som har tips eller till och med vet om några deals på gång just nu?
Mycket tacksam för tips!

Johannes
 

j-n

Medlem
  • Varifrån vill du börja din resa? Arlanda men kan tänka mig att ta mig på annan bokning till Europeiska städer.
  • Var är din destination? Kapstaden
  • När vill/behöver du resa ut? 1/1-2015 (+2dagar)
  • När vill/behöver du komma hem? 14/1-2015 (+-2dagar)
  • Hur länge vill du vara borta? ca 2 veckor
  • Hur många personer som skall resa? 2st
  • I vilken kabinklass? Business
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst Star Alliance men funkar med andra
  • Vad är din budget? (per person) Letar bra deals, har hittat med Emirates för 23.000. Finns lägre?
  • Vad är det viktigaste för dig? Business Class
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Helst inte
 

HampusB

Ny medlem
Hej! Ska åka till Kapstaden från Stockholm någon gång under mars månad för att besöka en vän. Hyfsat snabb visit då jag bara tänkt vara borta i en vecka. Min tanke var att åka C ner, och Y tillbaka, därav min fråga till er kunniga, har ni några bra tips? :) V.h
 
Hej! Ska åka till Kapstaden från Stockholm någon gång under mars månad för att besöka en vän. Hyfsat snabb visit då jag bara tänkt vara borta i en vecka. Min tanke var att åka C ner, och Y tillbaka, därav min fråga till er kunniga, har ni några bra tips? :) V.h
Skynda dig att fylla i mallen med fullständig information ( Stockholm-Kapstaden 1/1-2015 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor ) innan någon upptäcker det och ger dig skäll ;)
 
Toppen