Senaste nytt

Kommer snart - Club Carlson Dream Deals Promotion

Brandten

Medlem
Håll koll i era mailkorgar nu....undrar vad det blir? @jerixon ?


upload_2016-11-22_19-56-35.png



Dear Brandten,

Get ready for your five day member only access to our Dream Deals promotion and take advantage of great winter savings!

As a Club Carlson member, not only will you get access to Dream Deals ahead of the crowd, you'll also benefit from an exclusive 30% discount and 2,500 bonus Gold Points on all eligible bookings made.

Take your pick from our exciting destinations, available to book from tomorrow. The countdown is on!
 

Elias

Medlem
Håll koll i era mailkorgar nu....undrar vad det blir? @jerixon ?


Visa bifogad bild 58307




Dear Brandten,

Get ready for your five day member only access to our Dream Deals promotion and take advantage of great winter savings!

As a Club Carlson member, not only will you get access to Dream Deals ahead of the crowd, you'll also benefit from an exclusive 30% discount and 2,500 bonus Gold Points on all eligible bookings made.

Take your pick from our exciting destinations, available to book from tomorrow. The countdown is on!
Går och boka redan nu för den som vill, promotion code är; DREAMDLS
Om ni ej fått mailet så ser ni medverkande hotell här; Dream Deals 2016
 
Last edited:

jerixon

Medlem
Ja du att det är ju som sagt oftast non refundable... Vilket jag mökke sällan bokar...
Men klart jag har ju en del besök planerade som är spikade, så man kanske kan boka om lite.
Dock brukar jag tycka att 2for1 ger mig bra mkt mer utdelning än reorna. Har två weekend i Sthlm bokade på Hilton rean när jag vet att jag måste vara där, men med mitt resmönster funkar helt enkelt inte ej avbokningsbara :)
 

Elias

Medlem
Lyckades inte boka med promokoden, 'not available at this hotel' på samtliga hotell när jag försökte boka (trots att de fanns med i listan). Får försöka efter midnatt.
Skumt, fungerar bra för mig när jag kollar runt på olika hotell. Står att raten är giltigt för bokningar gjorda 20161121-20161127 :)
 

jerixon

Medlem
Näe jag kikade lite utav mina datum.
Fanns inga bra alternativ på de hotell jag redan hade bokat.....
Föga förvånad, men alltid trist då man gärna ökar på intjäningen lite :D
 
Toppen