Senaste nytt

COOP Medmera mer

DrKlas

Medlem
Nu har Coop åtminstone upptäckt att poängen inte kommer in som de ska:

2016-11-15

Tekniska problem med att visa extrapoäng

Saknar du dina extrapoäng på köp gjorda utanför Coop? Inga poäng har försvunnit men vi har problem att visa extrapoängen i redovisningen för vissa köp och kunder för tillfället. Vi jobbar på att lösa det snarast möjligt och du kan själv följa dina poäng och se när det rättat till sig inloggad på coop.se.
 

Brandten

Medlem
Nu fick jag äntligen mitt SAS MasterCard så mailade för att fråga om uppsägningen (om det verkligen var så krångligt som beskrivet tidigare).
Det var det visst....


Jag skickar dig blanketten och den är dig tillhanda inom en vecka. Tänk på att om ni har utnyttjad kredit så behöver den återbetalas innan ni sänder tillbaka blanketten till oss. Har ni istället pengar tillgodo behöver ni ange på blanketten hur de skall betalas ut. Skall det till ett annat bankkonto behöver det bifogas kopia på id-handling samt kopia på färskt kontoutdrag eller kontobevis som styrker att det är ditt konto vi skall betala ut till.

 
  • Gilla
Reactions: Gus

Capa

Medlem
Nu har Coop åtminstone upptäckt att poängen inte kommer in som de ska:

2016-11-15

Tekniska problem med att visa extrapoäng

Saknar du dina extrapoäng på köp gjorda utanför Coop? Inga poäng har försvunnit men vi har problem att visa extrapoängen i redovisningen för vissa köp och kunder för tillfället. Vi jobbar på att lösa det snarast möjligt och du kan själv följa dina poäng och se när det rättat till sig inloggad på coop.se.

Har inte fått några poäng alls för köp utanför Coop i november månad. Antar att det är flera som har samma problem?
 

Palazzi

Medlem
Och använd förgudsskull inte någon annan färg på bläcket än blå eller svart för då får du blanketten hemskickad igen
Bra! Sånt beteende måste stävjas! ;)

Det enda som är värre än pappershantering på kooperativ med statlig effektivitet är ju som bekant rött bläck på viktiga dokument!
 
Toppen