Senaste nytt

UberEATS

jonten

Medlem
Torsdags i Sthlm i snöstormskaoset så kommer en kille på cykel, han såg ut att vara ifrån ett varmare land. Klädd som en michilingubbe.
På ryggen en stor fyrkantig frigolitlåda där det stod "Ubereats" på...
Trodde inte de använde cykelbud, killen måste ha riktigt dåligt ställt eller bra arbetsmoral för att köra ut på cykel.
 
Provade UberEATS igår i snöstormens Stockholm. Det kom en stackare på cykel till slut, men då hade restaurangen glömt drickorna och ur ena burgaren stack ett hårstrå ut. Måttligt imponerad ringde jag upp och gav restaurangen feedback men de kunde inte göra något. Rapporterade det till Uber sen som löste det snabbt och smidigt med kompensation på ca 30 min.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Johanna

Medlem
Foodora har mycket bättre utbud än UberEATS men är inte lika snabba enligt mina erfarenheter. Med alla promotionkoder som är tillgängliga är det lika bra att testa alla och bli mätt och belåten på köpet.
Tänkte beställa ikväll men det blev Foodora igen. Uber har för dåligt utbud som sagts ovan.
 

Vic

Medlem
Tänkte beställa ikväll men det blev Foodora igen. Uber har för dåligt utbud som sagts ovan.
Instämmer. Wolt och Foodora har i princip identiskt utbud medan Uber ännu har mycket mindre. De har kanske 15% i antal jämfört med de två förstnämnda. Dessutom har de två buden som jag hittills stött på tagit betydligt längre tid på sig än deras Foodora- Wolt-motsvarigheter och maten har varit kall båda gångerna.. Vilket nästan aldrig händer med övriga tjänster.
 

Samosaguas

Medlem
Fick ett mejl från UberEats:

Fri leverans hela september med koden HURRA när du beställer mat för 150 kr eller mer.*

*Gäller obegränsat antal ordrar per person. Fri leverans när du beställer mat för 150 kr eller mer per order. Gäller endast inom Uber Eats leveransområde i Stockholm, Göteborg och Malmö.
 

Samosaguas

Medlem
Värvningskampanj på UberEats:

Bjud in dina vänner och bli belönad
Du vet väl att du kan ge bort ett smarrigt kampanjerbjudande till dina vänner som ger dem 2 x 100 kr rabatt via Uber Eats. Som tack får även du 100 kr rabatt att använda när de gjort sin första beställning.

Du får 100 kr i rabatt när din vän gör sin första beställning
Minsta beställningssumma är 150 kr.

Din vän får 2 x 100 kr i rabatt när de använder din kod
Minsta beställningssumma är 150 kr.
 
Toppen