Senaste nytt

Drick världens bästa champagne nästa gång du flyger

BusinessClass

Redaktör
Det är väl det man kan kalla "the perfect match" om man gillar bra flygbolag och bra champagne. Singapore Airlines har ju som bekant vunnit mängder av utmärkelser och priser (senast som "världens bästa flygbolag" hos Conde Nast Traveller som du kan läsa om här http://www.businessclass.se/har-ar-varldens-basta-flygbolag-topp-10-listan/ och nu förbättrar man sitt utbud av drycker i…
 

pep

Medlem
Champagne er en prestigedrik mest af alt. Jeg er begyndt at interessere mig for South African, Australian, Argentinean, Italian, and Spanish sparkling wines as they in general - i min smag - leverer en bedre smag end mange franske, "rigtige" champagner (inklusive Crements). Og hvorfor ikke støtte bolaget i at spare 100USD/flaske hvis næste kvalitet er ligegod eller bedre...
 

RickardG

Medlem
Jag har sagt det förr och säger det igen: Det är något suspekt med BCs redaktion och Singapore Airlines. Det här är ytterligare ett tillfälle ett reklamaktigt budskap lyfts fram som någon sorts artikel eller nyhet.
 

sepbemi

Medlem
Med anledning av rubriken var jag ju övertygad om att artikeln skulle handla om Japan Airlines Första klass som just nu serverar Salon 2004.
Men det är ju visserligen en årgångschampagne.;)

2002:an var också ok för en månad sen ;)
714b3e9d94965197e83019babdc13d1e.jpg
 
Toppen