Senaste nytt

Boka First Class med EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher

Timpa

Medlem
Har en inbokad resa med avresedatum 4 november mellan Köpenhamn och Belize City (BZE). Just nu är går rutten via München, New York och San Salvador. Ringde och försökte få first i fredags, dvs 14 dagar innan, men det fanns inga biljetter tillgängliga. Har någon förslag på rutter jag bör föreslå för att maximera chanserna? Önskar ju helst att flyga via Frankfurt. Kan det dyka upp några biljetter under dagarna?
 
Har en inbokad resa med avresedatum 4 november mellan Köpenhamn och Belize City (BZE). Just nu är går rutten via München, New York och San Salvador. Ringde och försökte få first i fredags, dvs 14 dagar innan, men det fanns inga biljetter tillgängliga. Har någon förslag på rutter jag bör föreslå för att maximera chanserna? Önskar ju helst att flyga via Frankfurt. Kan det dyka upp några biljetter under dagarna?
Ja det kan dyka upp säten. Du kan också flyga Köpenhamn-Frankfurt-München och vidare om du vill ha upplevelsen i Frankfurt.

Edit: det ser ut att finnas platser den 4 november från Frankfurt till t ex Detroit, Washington, New York JFK osv, så du behöver bara koppla på hur du ska flyga ner till Belize City. Sy ihop något med Uniteds sökmotor och ring Tallinn när du ser att det finns platser i Saver.
 
Last edited:
Har en inbokad resa med avresedatum 4 november mellan Köpenhamn och Belize City (BZE). Just nu är går rutten via München, New York och San Salvador. Ringde och försökte få first i fredags, dvs 14 dagar innan, men det fanns inga biljetter tillgängliga. Har någon förslag på rutter jag bör föreslå för att maximera chanserna? Önskar ju helst att flyga via Frankfurt. Kan det dyka upp några biljetter under dagarna?
Har du kollat själv mha Uniteds webbsida? Jag hittar platser i First från MUC till MEX den 4 nov. Via FRA är det oftast svårare dock. Jag bevakar den där linjen själv pga vill slå till på en resa när det passar mig och finns platser
 
Risk för dum fråga, sorry om så är fallet, men om man ska boka en resa med Thai i First, vart vänder man sig då? Och ser jag tillgängligheten på Tahis sida? Just nu verkar det som att jag får ta ruten Arlanda-Frankfurt-Bangkok-Ho Chi Mih City
 
Ska boka en resa till sommaren Umeå-Arlanda-Frankfurt-Tokyo HND-Bangkok. Ska försöka maximera med övernattning i Tokyo, ungefär 22 tim layover. Behöver man hämta ut bagaget och checka om det? ska hålla mig till Haneda och inte byta flygplats.
 
Toppen