Senaste nytt

Handelsbanken Platinum och Infinite

PYRZ

Medlem
Vet någon vilken nivå på priority pass Eurocard Platinum ger? Innebär detta "Medlemsavgiften bjuder vi på (ord. pris 99 USD)." att det är den lägsta nivån dvs att man får betala US$27 för varje besök?.

Har inte betalat för mina lounge besök alls med mitt PP kort från Eurocard platinum. Och som micke nämner, så får man familjekort och ett extra PP kort utan kostnad.
 

Petter

Medlem
Hej!


Jag har Amex Platinum idag samt extrakort och PP till båda korten.
Har kikat på SHB Platinum, dock verkar de inte villiga att pruta på årsavgiften..
men jag sparar ändå ungefär halva kostnaden mot Amex Platina.
Det jag vill åt är PP för mig och min Sambo. Sen blir det Amex SAS EB för att tjäna poäng.


Mvh P
 
Jag har fått erbjudande från SHB om Platinum för halva årsavgiften. Jag vet att PP ingår och en rad förmåner. Går det att koppla ett extrakort?
 

Petter

Medlem
Jag har fått erbjudande från SHB om Platinum för halva årsavgiften. Jag vet att PP ingår och en rad förmåner. Går det att koppla ett extrakort?


Hej!

Det ska de göra enligt SHB, dock tillkommer en avgift för extrakort, minns tvärr inte hur mycket den var på.
Tror dock att det var runt 500 :- / År


/ P
 

Dahl

Medlem
Jag har shb infinite kort och det är galet bättre än platina jag hade förut. Främst servicen när man ringer och behöver boka bord osv, platina kunde sällan hjälpa men nu löser de verkligen allt. Sen är försäkringarna sjukt mycket bättre.

Sen får man kortet i en Alu låda lite kul :)
 
Jag har shb infinite kort och det är galet bättre än platina jag hade förut. Främst servicen när man ringer och behöver boka bord osv, platina kunde sällan hjälpa men nu löser de verkligen allt. Sen är försäkringarna sjukt mycket bättre.

Sen får man kortet i en Alu låda lite kul :)

Hur får man ett Handelsbanken Infinite? Blev intresserad :)
 
Toppen