Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

Senator

Moderator
Gokväll från United Club nära Gate 70 T7 på LAX. Det här är också en "Latergram" då jag var i American Admirals Club i Miami.

Båda är under renovering, något som behövs.

Här i LA är det NLCS mellan Dodgers och Cubs på en TV, medan Trump och Clinton är på den andra TVn. Jag har precis varit på Doral Trump National i Miami, det räcker för mig..
 

TjudöBoy

Medlem
Hälsnignar från Aurora Lounge, ska flyga Next Jet från T3 men det går tydligen bra att komma in i T2 med det bordingpasset.
Smaskar i mig lite gratismat och sköljer ner med en Bulldog..

0ef47b8671a39001fe23aa3587bf583d.jpg
Gratis e godast...:D
 

konsumtion

Medlem
SAS lounge T5, på väg till Paris. Inte så mkt folk, rätt skönt. Skönt att via fast track glida förbi den lååånga kön, fick lite panik när jag först såg den.
 

Patrick

Medlem
Har ätit gott, snackat bilar med en motorjournalist, och väntar på mitt försenade flyg TXL-ARN.

Kan gästa i SEN loungen Berlin Tegel, om någon sitter utanför och vill tugga lite!
 

pep

Medlem
DOH Al Mourjan loungen. Kan gæste op til 5 hvis der er nogen i nærheden. Loungen har taget et step nedad og man kan ikke mere bestille a la carte i restauranten på 1ste sal. Til gengæld er buffet'en udvidet ca. 30%. Skal med UL metal til Colombo, det bliver spændende, deres business class får eminente reviews
 
Last edited:

Senator

Moderator
Airspace heter loungen i San Diego som American samt British och Japan Airlines använder. En lite udda tredjeparts lounge. Som vanligt i USA ingår vissa saker och andra inte.

En trevlig meny med lite ostar och chark som görs på beställning. Vissa dryck ingår, andra kostar. Ja ja.. USA..

Supersvårt att hitta annat än fullpris affärsklass hem från USAs västkust så det blev San Diego med BA då LAX, SJC och SFO var fullbokade..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen