Senaste nytt

Hotell i Krabi

Hejsan!
Skulle vilja börja med att säga att detta är ett fantastiskt skoj forum och intressant.

Nu är det så här att jag och sambo ska till Krabi i början på december flyger dit med qatar business från arn.

Jag undrar om ni kan rekommendera några bra hotell?
Det vi är ute efter är sola och bada , lite shopping , nån sightseeing och gärna nåt bra spa..
Aldrig varit där så alla förslag är bra.
Vi åker den 9 de från arn och hem den 16 december.

Tack på förhand
Linus
 

Voyageur

Medlem
Missa för guds skull inte Ley ley grill när ni är där! Bättre restaurang i området (till bra pris) får ni leta med lykta efter. Ligger på en kulle ovanför hotellen med vy över bukten.

Hotell tips däremot kan jag inte hjälpa med :(
 
Hejsan
Vad roligt med svar:)
Nja har väl inte tänkt mer än att vi landar med qatar på krabi flygplats och var vi ska bo vet vi inte.
Är där som sagt 6 nätter och är ju sol bad strand äta gott spa med vill tanten och kanske hitta nåt att shoppa.
Är första gången i krabi

Linus
 

rvarttinen

Medlem
Har inte heller varit i just Krabi, dock lite andra platser i Thailand.

Jag skulle nog kolla in detta hotell med SPA: Nakamanda Resort and Spa, Luxury Hotel in Krabi, SLH
SLH brukar ha små trevliga hotell med bra service. Dock, priset kan nog upplevas som högt av många. Men, lyxigt ...

Det nämndes även tidigare i tråden tillsammans med Sheraton Krabi Beach Resort - den senare dyker dock tyvärr inte upp i sökningar hos Starwood (SPG.com). Stängd? Renovering?
 
6 nätterär inte mycket. Frågan är om ni vill uppleva eller slappa? Strand, då är inte Ao Nang rätt om mi inte vill åka lomgtail varje dag. Ni kan ta er till Lanta och stanna där men inte mycket shopping men strand. Jag tror det finns många forum att googla på för ert behov utanför BC. Skicka mer specifika frågor o jag kan svara om jag vet...
 

dashboard

Administrator
Hejsan!
Skulle vilja börja med att säga att detta är ett fantastiskt skoj forum och intressant.

Nu är det så här att jag och sambo ska till Krabi i början på december flyger dit med qatar business från arn.

Jag undrar om ni kan rekommendera några bra hotell?
Det vi är ute efter är sola och bada , lite shopping , nån sightseeing och gärna nåt bra spa..
Aldrig varit där så alla förslag är bra.
Vi åker den 9 de från arn och hem den 16 december.

Tack på förhand
Linus

Hej, et bra sted å begynne med søk på diverse hotell, er her:
Bästa Flygresor, Lounge, Hotell | Recensioner -Bästa pris garanterat
 
Toppen