Senaste nytt

Får Senator/Star Gold Fast Track på Arlanda?

Holloman

Medlem
Jag kan också maila dig ett svar, men jag ger inga garantier för att det är korrekt!
Svaret jag fick var goddag yxskaft med avseende på att de har olika info på två ställen på hemsidan, men de ändå hänvisade till Loungelistan på hemsidan och enligt den är flyg med andra Star allaiance bolag OK för Fast track om man är EBD.
 

Canadien

Medlem
En uppdatering. Reste med EBD+EBG Lufthansa Business till Frankfurt från Arlanda i veckan. Värdinnan vid fast track muttrade att egentligen får inte SAS Diamant/Guld fast track. Men vi reser Business säger jag, -jaha hur ser jag det frågar värdinnan, jag pekar på stora C:et på boardingkortet och på texten BusinessClass. Jag frågar, vad säger datorn när du scannar? -Den säger FastTrack OK. Jaha, säger jag, litar du inte på datorn? ,-Nej svarar hon, den visar ofta fel...

Nu vet jag inte vem som hade rätt, Lufthansa kan ju ha slutat köpa fasttrack åt sina C-Pax men varför orkar en personal ifrågasätta när computer says yes?
 

Mr.A

Medlem
Det har vart strul i många år för mig som Star Alliance Gold (Turkish) använda Fast track då jag flyger SAS från Arlanda, det har alltid klaffat i Oslo eller Köpenhamn men Arlanda och SAS i kombination blir man ju smått nervsjuk av...
 
Toppen