Senaste nytt

Få 44.000 extra poäng i Club Carlson för en natt på Park Inn

rob74

Medlem
Tycker att det är bäst med en ny tråd inför veckans händelse (ids inte översätta :)):

"Park Inn by Radisson will launch the 1+1 Stay One, Get One offer on May 22. The first 20,000 guests to register and stay at least one night at any Park Inn by Radisson hotel, from May 22 through July 22, 2012, will earn 44,000 bonus Gold Points – enough points for a one-night stay at any Park Inn by Radisson hotel. Once the 20,000 spots are filled, guests who register for the promotion and complete a one-night stay at any Park Inn by Radisson hotel by July 22, 2012, will earn 15,000 bonus Gold Points, enough for a free night at select hotels. Travelers can register at Park Inn Stay One Night, Get One Night Hotel Promotion & Special.".
 
Last edited:

henrik l

Medlem
Hur i hum-hum ska jag lösa detta? Befinner på resande for under perioden, MXP till BKK via HKG, men har bokat en non-refundable hos Holiday Inn Express på MXP. Radison promon fixar jag i BKK. Men just nu känner jag mig jäkligt frestad att även boka Park Inn på MXP, checka in och ut på båda ställena, det är ju olika kedjor:D Trots allt så kostar ju 40 000 Calson poäng 280$ och en natt på Park Inn 60 Euro:) Är jag fast i poängträsket, eller är jag fast i poäng träsket:confused:
 

rob74

Medlem
Så där ja! Inga problem med laddning av sidan den här gången. :)
Bara att boka söndagens övernattning på ARN då...

"THANK YOU for registering for the Park Inn by Radisson 1+1 Stay One, Get One Offer. You are receiving this email to confirm that you have successfully registered and are eligible to earn 44,000 bonus Gold Points®.

Simply complete a qualifying one night stay at any Park Inn hotel now through July 22, 2012 and earn enough bonus Gold Points® for a FREE night at any Park Inn hotel worldwide."
 

agehall

Medlem
Btw, funkar F&F rates för dessa promos, eller måste man faktiskt tjäna poäng för det ska räknas?

edit: Fick just upp T&C och det krävs att man tjänar poäng, så F&F lär inte funka. :(
 

henrik l

Medlem
Reaggad och bokad på MXP. Det kommer nog att bli första gången som min resväska sover på ett ställe och jag på ett annat:p Men det här erbjudandet var för bra för att motstå:)
 

agehall

Medlem
Reggad här också. Nu måste jag bara komma på hur jag ska få en natt på ett park inn. Radisson är mycket enklare imho.
 
Reggad samtidigt som jag ligger på sängen i ett uppgraderat rum på Radisson Blu i MMX och samlar på 50k(+ord poäng som guldmedlem) poäng för förra veckans promo. :)
 

seat56f

Medlem
Reggat och bokat en natt på Park Inn Arlanda. Passade bra med sen ankomst från en helg i Rom i kombination med deras långtidsparkering. Sparar i stort sett in hotellnatten på transporten ToR ARN för 2.
 
Toppen