Senaste nytt

Tjänstebilstråden

Brandten

Medlem
Mycket BMW, MB, VW i tråden... Några poster med XC90. Vad har vi kommit fram till? Bra sugen på en iallafall!

2195bf102a2c3bdbe5f70978fa769428.jpg
 

Jakob K

Medlem
Konstigt, vettigare bil för de pengarna är svårt att hitta, men Subaru verkar inte bry sig om massa företagsrabatter, de säljer alla bilar de får tilldelade sig i Norden verkar det sig som.
Personligen har jag aldrig ens funderat på en Subaru.

Svärfar har en ny forester bensin med nån slags remjohan. Vansinnigt bisarr att köra: nuddar du gasen flyger du iväg som en katapult - trampar du vidare är den slö som få. Inredningen är 80-talsmässig och känns sämre ihopskruvad än Kia sportage de hade innan.

Men det är säkert så att den går och går! Dock vill jag slippa åka med undertiden så att säga.

Mvh
 

Johannes

Medlem
Haha jo det är en bil och inget rymdskepp. Jag gillar CVT lådan skarpt och upplever ingen slöhet, provkörde 21 olika bilar i prisklassen 300-500 000 och denna var den enda jag och även frun gillade, Outlooken är dock bättre än Forester som personbil. Eye-sight systemet är riktigt bra. Det slående av att köpa tjänstebil är hur usla i princip alla bilförsäljare är, som säljare själv värdesätter jag hur folk beter sig. Merca, Audi, Volvo ville inte sälja en bil. Det var lite tråkigt...
 

Valley

Medlem
............ Det slående av att köpa tjänstebil är hur usla i princip alla bilförsäljare är, som säljare själv värdesätter jag hur folk beter sig. Merca, Audi, Volvo ville inte sälja en bil. Det var lite tråkigt...

Har ännu en gång en fråga hos en av Hedin Bil's enheter. 640d Xdrive har man stående.
Gått 10 dagar och ännu inget svar.
De måste ha enormt påställt.
 

Johannes

Medlem
Har ännu en gång en fråga hos en av Hedin Bil's enheter. 640d Xdrive har man stående.
Gått 10 dagar och ännu inget svar.
De måste ha enormt påställt.
Precis jag provkörde en BMW 3-serie GT xdrive, trevlig bil, bad om en offert, gav mitt visitkort, det kom aldrig någon... Men det är nog så att de har förmycket att göra helt enkelt... Roligast var nog när jag hade min 5 åriga son med mig för att kolla på en GLC på en av Hedins ställen, grabben klättrar in i en vito minibuss och tycker det är coolt med inredningen, bord mm. Säljare är helt upptagna med "han har väl inte sönder något" utrop jag får tillslut reda på att skall jag ha en GLC tar det 8 månader kände deras lättnad när vi gick...
 
Toppen