Senaste nytt

30 % rabatt på SAS TravelPass inrikes tom 21 sept 2016

Fick precis mail av SAS:

SAS fyller 70 år! Det vill vi fira lite extra med företag som ditt, som ofta reser inrikes med oss. Under 70 timmar får ni därför köpa SAS Travel Pass för 70% av ordinarie pris. D v s med 30% rabatt. Erbjudandet gäller våra digitala klippkort med 20 klipp = 20 resor mellan två bestämda städer (eller inom en region). Perfekt för en anställd som ofta reser inom Sverige. Ni bestämmer själva när klippkortet ska börja gälla, men erbjudandet är bara tillgängligt till och med den 21 september 2016. Ett klipp ni inte får missa!

Har du frågor? Kontakta din resebyrå eller SAS Corporate Sales Center 08-797 22 02.

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS
 

Dr. Miles

Expert
Jag tror att dem här är ordinariepris.

Screenshot20160919 01 SK.png


20 klippkort: (antagligen utan rabatt)
24.814,60 SEK (för Stockholm-Göteborg) eller 31.424,55 SEK (Sverige inrikes)
 
Min länk var personlig, och nästa för att beställa fungerade inte så jag postade dem inte här. Men det verkar inte vara personliga/företagsbundna, det är nog bara att ringa in och boka.

Jag kommer inte åt priserna nu men om jag minns rätt så är doktorns priser ovan exkl rabatt. 868 pix per resa är inte så illa för full flex (mellan stockholm-Göteborg)
 

Thornado

Medlem
Priserna som listas ovan är nog inklusive rabatten.
Om man tittar på priset för klippkort för 40 resor så blir det konstigt annars då 20 resor kostar 24814 SEK och 40 resor kostar 69472 SEK. Rimligtvis så borde inte priset per resa bli högre om man köper ett klippkort med fler resor.
Om 24814 är priset efter att rabatten har dragits så blir ordinarie pris 35449 SEK, vilket verkar troligare.
 

Silferlood

Medlem
Har dubbelkollat och rabatten är avdragen även om det inte syns så bra, de skulle jobba på det. Rabatten är inte personlig.
 
Last edited:
Toppen