Senaste nytt

Hilfe - transfer Arlanda enbart 20 min - vad göra?

Storsteffe

Medlem
Har iofs hunnit med byte SDL-ARN-ORD med ca 15 min vid försening från Sundsvall med fadern i rullstol, upphämtning vid planet och sedan blev vi körda direkt till gate.
 

AABack2ARN

Medlem
Hmm. Jag antar att detta är ett söndagsflyg och så vitt ExpertFlyer visar kommer det första Köpenhamnsplanet till Stockholm klockan 9:20 och Los Angeles planet avgår 9:50 vilket jag får till 30 minuters anslutning (vilket jag iofs antar också är under MCT). Med assistans borde det dock finnas en bra chans.

Det verkar som om en del tidiga morgonavgångar från Köpenhamn försvinner på söndagar i samband med vintertabellen.
 
Såg att det var 0950 (my bad).
Ger 10 min till - fortfatande under mct.
Att börja sin sem med den stressen - nja.
Kommer kontakta SAS idag och se hur vi kan lösa det hela mest för att tjejjen skulle inte klara av stressen att vänta till 2 veckor innan för att se hur SAS agerar.
(Om de inte hör av sig så kan man få halva ersättningen under vissa förutsättningar)
 
Du har angett ditt födelsedatum i din användarprofil här. Om den stämmer med Mr X födelsedatum skulle jag hävda att sannolikheten att två personer som är födda samma dag får precis samma typ av problem med en bokning inom en relativt kort tidsrymd är extremt låg.
Huruvida det verkligen skulle hålla juridiskt har jag ingen aning om, så det gör jag inget uttalande om.
Nu anger jag, om jag inte måste, mina IRL uppgifter på nätet så .....
Nu vet jag dessutom att det finns en till med samma födelsedatum och efternamn som jag
 
Du har en poäng, men förhoppningsvis har SAS bättre saker för sig än att scanna forum efter trådar som detta och försöka koppla resenärer till användare i diskussioner kring ombokning. Möjligen är det värt besväret om det handlar om någon bedrägerihistoria (som den med de falska återbetalningarna som blivit omskriven) men knappast annars.
Lite min "point" :)
 

agehall

Medlem
Exakt. Underskatta aldrig vad en enskild anställd med lite för mycket fritid kan gräva fram och eskalera. Det är sällan man är så anonym online som de flesta tror man är. Det behövs fruktansvärt lite uppgifter för att korrellera fram saker om personer.
 
Toppen