Senaste nytt

Hertz #1 Club Gold direkt

Mr Carter

Medlem
Hertz strålade vid returen av hyrbilen i morse på IAD, när de såg att jag hade familjen med och skuffen full med bagage (full size SUV) så bad de mig bara flytta över till paxsätet så körde de oss till terminalen i bilen så vi slapp kånka på väskorna mellan bilen och deras transferbuss. Det var det där lilla extra som jag blir så glad över.
Blev också glad över att vi lämna de Elizabeth när snöstormen precis drog in så det blev 10 mil i snöstorm, tio i hällregn och de resterande till IAD i kallt och torrt vårväder.

Vi fick iof smaka på snöstormen på 12000 meters höjd, inställd servering och tämligen jäkla skakigt över Kanada.

Jag fick också uppleva denna service när jag skulle lämna tillbaks bilen, kommer dock inte ihåg på vilken flygplats det var. Jag hade "bara" en resväska, golfbag och handbagage men jag fick veta utav chauffören att detta är en service som finns på vissa stationer och att det går bra att fråga om man inte blir erbjuden. Jag antar att detta är ännu ett av alla de yrken som betalar minimum wage och som i princip lever på dricks. Men som sagt, det är uppskattat när man har mycket bagage =)
 

Erik M

Medlem
Påminner om att man får President's Circle om man är Gold på Nordic Choice. (Dock tvingade Hertz mig att kreditera poäng till Nordic Choice för att få denna Nordic Choice-statusmatchning.)
 

FF#1

Medlem
Påminner om att man får President's Circle om man är Gold på Nordic Choice. (Dock tvingade Hertz mig att kreditera poäng till Nordic Choice för att få denna Nordic Choice-statusmatchning.)

För mig så gick det bra (nåja... skam den som ger sig...) att få poäng till EB.
 
Toppen