Senaste nytt

Jakten på polarrullen

anbrand

Medlem
Flygvärd här. Personligen ger jag alltid ut det som efterfrågas...
Tack för bra svar och tydliggörande! Har haft en 3 R/T i Plus i veckan sen början av augusti och den där fresh bite alltså :) Man ser verkligen hur ni lider när ni kommer ut och erbjuder den "skapelsen". Bara senaste hem till ARN idag så kommer den mycket vänlige pursern ut på fin bricka och erbjuder 4 rader plus vad det nu var och inte 1 nappa. Rest my case.

EDIT: Inga polar i någon riktning.
 

Kimmen00

Medlem
Igår på flighten ARN - cph (sk1423) fick vi i plus välja på polarrulle eller... Polarrulle. CC delade ut 1 till varje från en korg och sen kom dryckesvagnen. Helt ok då rullen är god.
 

011430121

Medlem
På mina senaste flygningar har jag fått rulle på SK939, 940 (äkta varianten med renkött!). På SK157/8 (Arn-Got) fick alla det. På eftermiddagens SK431 fick Plus valmöjligheten mellan Fresh Bite och Polarrulle. Jag tog tyvärr Fresh Bite...
Frågade efter Renklämma på SK945 till ORD, och fick till svar att de lastas endast på HKG och LAX från ARN. Vet inte om jag hörde rätt men tror att hon kallade det protein tilltugg!
 

Stenis32

Medlem
Frågade efter Renklämma på SK945 till ORD, och fick till svar att de lastas endast på HKG och LAX från ARN. Vet inte om jag hörde rätt men tror att hon kallade det protein tilltugg!

Nja, till LAX kör de såklart Salmon-rulle

För övrigt var det ikväll inget knussel med att få en rulle istället för bite på SK2168
 
Toppen