Senaste nytt

Bose QuietComfort 35 - trådlösa lurar

Avgeek

Medlem
Har QC20i men försöker motivera mig att köpa även QC35. Hjälp mig! Vill ha men har svårt att se behovet!
Jag lever en rätt on-the-go lifestyle, på tunnelbanan, på jobbet, när jag pluggar och hörlurarna är det perfekta komplementet. Ljudkvalitet tycker jag är förbättrad över QC25, den trådöst funktionaliteten funkar flawless. De har lagt till ett läge när man pratar i telefon så man hör sig själv (dual mic), så man inte skriver när man har ljudisolering på.. Lätt bästa köpet jag gjort teknikmässigt på ett bra tag :)
 

RickardG

Medlem

JohanA

Medlem
Provade mina nya QC35 igår och de är superbra. Så otroligt skönt att slippa sladden så nu är det mycket enklare att gå runt med dem hela tiden - i loungen, i terminalen, på planet...
Sen när man ska lägga sig ner och sova byter man till QC20 istället - QC35 och QC20 kompletterar varandra utmärkt!
 

FF#1

Medlem
Får nog bli ett par såna vid lämplig rea, har ett par 20 och ett par 25, qc 20 får jag inte ha i fred från barn och fru så jag måste nog köpa ett par trådlösa
 

Kimpe

Medlem
Tänkte göra slag i sak efter några månaders funderande och kasta mina in-ears och gå på ett par QC35.

Kommer det vara värt pengen?
 

JohanA

Medlem
Tänkte göra slag i sak efter några månaders funderande och kasta mina in-ears och gå på ett par QC35.

Kommer det vara värt pengen?
Nej om dina in ear är QC20 så behåll dem!
QC20 och QC35 har helt olika användningsområden. Dessutom anser jag att QC20 har signifikant bättre noice cancelling än QC35.
De kompletterar varandra, så du kommer behöva och uppskatta båda.
 
Toppen