Senaste nytt

SAS 70 år, super rea på bonusbiljetter

Ano

Medlem
Hong Kong i februari är ett svårare pussel, måste nog varit en av Diamond-favoriterna ^^ evntuellt riktigt låg tillgång till att börja med.
 
Blev en långhelg i Chicago med frun.

36000 poäng (fanns "bara) plus på vägen dit) och knappt 700 kr.

Jag gick in via telefonen och då funkade det äntligen för mig
 

lunne

Medlem
Snabb (potentiellt dum) fråga: om man bokat för två pers, kan man senare ändra award bokningen till att bara gälla en person, och då få poäng/pengar tillbaka? Eller måste man göra två separata singel-bokningar för att ha denna flexibilitet?
 

Ano

Medlem
Noot. Det var supergott om tillgång igår :) ;)
Förstår det. Lyckades knipa bokningar i februari också, dock inte med den reslängd jag tänkt. Men glad att ens få möjligheten till en sådan bokning. Har man möjlighet att resa innan nyår finns det ju däremot betydligt bättre med avgångar.
 

Dr. Miles

Expert
Snabb (potentiellt dum) fråga: om man bokat för två pers, kan man senare ändra award bokningen till att bara gälla en person, och då få poäng/pengar tillbaka? Eller måste man göra två separata singel-bokningar för att ha denna flexibilitet?
När man ändrar en bonusresa som bokades under en kampanj EFTER kampanjen, brukar det att räknas om till poängen enligt ordinarie poängtabell.
Avbokning bör inte spela någon roll så länge man bokar av senast 24 timmar före avresa.
 
Toppen