Senaste nytt

Inofficiell BC träff 1-4 december i Hongkong.

Brandten

Medlem
Blev plötsligt inbjuden till ytterligare ett möte i Tokyo första veckan i december så preliminära planer är just nu

Stockholm - Hong Kong
Hong Kong - Tokyo (500kr ca)
Tokyo - Phuket (via Hong Kong för 420kr)

:)
 
Bokade precis in HKG denna helg, utresa på fredag och hem söndag så skriv upp mig på lördagen för träff! Bokar 99 Bonham tror jag, hört att det ska vara bra och nära till LKF!
 

palmen

Moderator
Blev plötsligt inbjuden till ytterligare ett möte i Tokyo första veckan i december så preliminära planer är just nu

Stockholm - Hong Kong
Hong Kong - Tokyo (500kr ca)
Tokyo - Phuket (via Hong Kong för 420kr)

:)
Ska detta tolkas som att du planerar att vara i Hong Kong den 3e december?
 

011430121

Medlem
Ny medlem på forumet, är i Hongkong då! Kanske kan kika förbi om det är funkis för er?
@Zeke01 välkommen till BC, meddela din familj och vänner att du inte kommer att ha så mycket tid med dem i framtiden, det går åt tid att hänga här, det är beroende framkallande.

Man är ALLTID välkommen på Inofficiella BC träffar! Ibland när något externt företag bjuder in så kan de ha synpunkter på vilka som kan komma, oftast vill de att ha gäster som har status hos dem, men det har även förekommit att det är generella inbjudningar typ först till kvarnen.
 

Thornado

Medlem
Värt att observera att detta faller inom ramen för den pågående poängrabatten hos SAS, så man kan alltså boka en resa dit i Go för 18000 poäng (verkar inte finnas några awardplatser dit i Plus kvar just för den helgen). Dessutom helt avbokningsbar resa, så här gäller verkligen "boka först, fundera sen". Själv är jag dock tyvärr redan inbokat på annat den lördagen, annars hade det varit svårt att hålla sig från att boka.
 
Toppen