Senaste nytt

Conrad Bali går från 5* till 3,5*

Ozz

Medlem
Globala, men var max 2000 tecken (om jag kommer ihåg rätt) så välj dina ord väl :)
Så där, 1566 tecken och 244 ord senare har jag också skickat in mitt klagomål till Customer care.
Jag fyllde även i ett standardformulär som kom i mejlen igår och fick även ett "standardsvar" från nån som jag upplevde inte hade läst mina synpunkter speciellt noga.
 

Ozz

Medlem
18 minuter tog det innan jag fick svar från Lillie B på Hilton Worldwide.
2 st Be My Guest certificate är skickade hem till mig och mina synpunkter är vidarebefordrade till General Manager på Conrad Bali.
Nu återstår det att se om några fler "bonuspoäng" än de 5000p recredit bonus kommer att ramla in framöver.
 
18 minuter tog det innan jag fick svar från Lillie B på Hilton Worldwide.
2 st Be My Guest certificate är skickade hem till mig och mina synpunkter är vidarebefordrade till General Manager på Conrad Bali.
Nu återstår det att se om några fler "bonuspoäng" än de 5000p recredit bonus kommer att ramla in framöver.
Är det alltså två gratisnätter på valfritt hotell? I så fall är det ju ändå ganska bra hanterat.
 

Ozz

Medlem
Var det från customer care?
Japp, klickade på länken "Recent Stay Feedback" och fyllde i formuläret.

Är det alltså två gratisnätter på valfritt hotell? I så fall är det ju ändå ganska bra hanterat.
Japp, stod så här att läsa i mejlet.
...you will receive two (2) “Be My Guest” certificate for a one night complimentary stay in a standard room each at a Conrad of your choice and will be valid for one year from the date of issue.
 
Toppen