Senaste nytt

Kompensation för icke fungerande WiFi ombord på longhaul?

JohanA

Medlem
Får hoppas att någon lämplig person på SAS läser detta, detta är väl en bagatell men det sätter fingret på en av SAS största svagheter, konsekvent och förutsägbart agerande. helt otroligt att det spänner från 0p till 100 tals € :)
Fokusera på rotorsaken istället. Skaffa en plattform och service provider som kan leverera!
 

NiNE

Medlem
Hade problem under en SAS-flight mellan Stockholm och Hong Kong då det inte gick att använda wifi över huvud taget. Skickade en trevlig kommentar via feedbackformuläret och fick nu 3000 extrapoäng.
 
D

Deleted member 4140

Guest
Landade i Hongkong nyss och Wifin fungerade inte under hela resan för varken mig eller min sambo. Flög Business så borde kunna få en bättre kompensation :)
 

palmen

Moderator
Landade i Hongkong nyss och Wifin fungerade inte under hela resan för varken mig eller min sambo. Flög Business så borde kunna få en bättre kompensation :)
Varför ska man ha bättre kompensation i Business än i go eller plus? Det är ju lika icke fungerande oavsett var man sitter.
 
Vilka har mer problem? Som sagt, jag har upplevt Lufthansa och Singapore Airlines i princip prickfria.
Jag har upplevt SAS helt problemfritt också men det säger ju absolut ingenting. Bara för att du har upplevt Lufthansa problemfritt betyder det inte att de aldrig har problem. Det finns ju folk här i tråden som rapporterat att de haft stora problem med Lufthansa.

Nu hamnar vi OT, detta handlar om SAS. Min poäng är att det uppenbarligen är svårt att hitta en lösning som fungerar helt problemfritt.
 

DHXSTHLM

Medlem
Hade problem under en SAS-flight mellan Stockholm och Hong Kong då det inte gick att använda wifi över huvud taget. Skickade en trevlig kommentar via feedbackformuläret och fick nu 3000 extrapoäng.

Åkte C från HK och varken på dit och hem vägen fungerade wifi. Skrev till kundtjänst och nämnde även att en gång till SH inte heller fungerade. Svar efter 1h, kompensation 3x5000poäng. Kanske smartare att klumpa ihop klagomålen o få en omvänd mängdrabatt?

Är EBD. Vet ej om d spelar ngn roll...
 
Toppen