Senaste nytt

Att kalla detta business class måste vara ett skämt

Tack för råd o peppning.
Nu fick jag lite inspiration av er - så jag tänkte: jag går direkt in på deras hemsida och reklamerar. Då ligger deras hemsida nere... Vilket bolag...
Men visst, jag skall reklamera.
Vad tycker ni jag skall kräva i kompensation? En t o r för mig o frugan till Wien? I business class :D
När jag hade synpunkter på SWISS mat förra sommaren på longhaul Zurich-Bejing så fick jag en voucher på 1300 kr.
 

Storsteffe

Medlem
Business class inom Europa är ju numera ett skämt, de som bokar detta(utan anslutningar i biz) har noll koll. Om jag skulle räkna de gånger man blivit besviken... och då flyger jag ändå väldigt lite nuförtiden.
 
Förlåt, men är lite trött på folk som skriver om dåliga upplevelser här utan att ha kontaktat bolaget. Självklart ska ni berätta för Austrian hur ni upplevde det.
Jag va i kontakt med Austrian och de tyckte att lämplig ersättning va 20euro för "saknad mat" som de kallar det. På en biljett som kostar 20 gånger det priset minimum one way.... har inte svarat dom än men funderar på att skicka dom bilderna också.
 

Ystad

Medlem
Nu har jag skickat mina klagomål till Austrian - samt bifogat både min bild och länk till denna tråd.
Jag återkommer här, om och när, de svarar.
 

JohanA

Medlem
Bortsett från en kladdig skål som borde torkats av håller jag helt med @Dr. Miles om att det är en helt vanlig flygning i Business inom Europa.
För övrigt har inte Lufthansa heller fast track på Kastrup, inte ens om man är Herr Doktor Professor Über-HON med fem Status stars resande på den allra dyraste förstaklassbiljetten som Lufthansa har.
 
Toppen