Senaste nytt

OptionTown på resor med flera flighter

agehall

Medlem
Jag blev väldigt osäker idag, så det är bäst att fråga innan jag bokar.

Visst kan jag använda optiontown på en resa till USA även om jag har anslutningar i USA?
 

agehall

Medlem
Bra, det var precis det jag hade för mig. Förstår inte varför jag blev så osäker helt plötsligt.
 

cbroxe

Medlem
Måste dock säga att jag en gång åkte från ARN-RDU via ORD. Jag ansökte om Optiontown, och blev uppgraderad till C mellan ARN och ORD. Jag blev dock mycket glad och överaskad över att jag dessutom hade blivit uppgraderad till F mellan ORD och RDU med UA. Vet ej om detta är standard, eller om jag bara hade tur.
 

agehall

Medlem
Måste dock säga att jag en gång åkte från ARN-RDU via ORD. Jag ansökte om Optiontown, och blev uppgraderad till C mellan ARN och ORD. Jag blev dock mycket glad och överaskad över att jag dessutom hade blivit uppgraderad till F mellan ORD och RDU med UA. Vet ej om detta är standard, eller om jag bara hade tur.

Än du är *G är det inte alls ovanligt, iaf om de inte har fullt med egna elites.

Kanske du inte har tagit din Red Bull idag? ;)

Stämmer bra. Jag måste ta och släpa mig mot kontoret nu. Jag gjorde misstaget att be om att bli väckt till frukost igår, så det blev lite kort sömn. Dock kan jag konstatera att på 6A får jag plats även i LX nya C.. ;)
 
Toppen