Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass sällskapsresa till Dubai med Qatar Airways för 6.000 SEK.Vill ni vara med?

Dr. Miles

Expert
Bestäm först vem som blir betalningsansvarig åt andra som inte har träffat förut.
Andra diskussioner är helt irrelevant om man inte kan lösa det problemet.
 

Arnel

Medlem
Bestäm först vem som blir betalningsansvarig åt andra som inte har träffat förut.
Andra diskussioner är helt irrelevant om man inte kan lösa det problemet.

Jag kanske tänker fel, men det viktigaste är väl att bestämma ett datum först för att därefter utifrån en potentiell deltagarlista bestämma vem som blir betalningsansvarig.
Det vore ju bortkastat med tid att bestämma vem som blir betalningsansvarig och så kan denne inte åka de datum som majoriteten vill/kan åka.
 

Dr. Miles

Expert
Jag kanske tänker fel, men det viktigaste är väl att bestämma ett datum först för att därefter utifrån en potentiell deltagarlista bestämma vem som blir betalningsansvarig.
Det vore ju bortkastat med tid att bestämma vem som blir betalningsansvarig och så kan denne inte åka de datum som majoriteten vill/kan åka.
Även om man bestämmer datumet, är du beredd att betala för någon som du inte känner och har postat bara några inlägg? Det gör inte jag.
 

JensE

Medlem
Även om man bestämmer datumet, är du beredd att betala för någon som du inte känner och har postat bara några inlägg? Det gör inte jag.
Går det inte att hålla en bokning i 24h innan den betalas och biljetteras? Har något svagt minne att det går under bokningsprocessen?
I så fall kan deltagare få max 24h på att betala till den som bokar. Annars avbokar man bara.
Men jag skulle inte heller skicka pengar till en medlem som är helt okänd för mig.
 

Arnel

Medlem
Även om man bestämmer datumet, är du beredd att betala för någon som du inte känner och har postat bara några inlägg? Det gör inte jag.

Nej, jag skulle inte skicka pengar till en medlem som är okänd för mig. Men optimist som jag är så tänker jag att man hanterar ett problem i taget.
Hittar men ett datum som passar många så kan man ta nästa steg vilket blir att lösa betalningshindret.
 
Toppen