Senaste nytt

Flygplansrestaurant

nilsson

Medlem
Den här restauranten i Chongqing försöker efterlikna första klass i A380. Det är väl lagom likt, men alla försök att diversifiera matupplevelser får mina sympatier.
 

David

Medlem
Underbart, finns det bord för en rimligare pris än 10,000 yuan så blir det nog ett besök!
 

Palazzi

Medlem
Coolt!

Så bara för att jag skippade att boka premiärturen med Finnair så missade jag både en livespelning på planet och en flygplansrestaurang!?:eek: (den senare finns väl förhoppningsvis kvar att uppleva:)).
 

Lukas2

Medlem
Tror det finns en liknade restaurang i Taipei, om den finns kvar och ifall man har vägarna förbi den staden.
BC träffen i Chongqing, ska väl hållas i flygplansrestaurangen, väl?? ;)
 

David

Medlem
Tror det finns en liknade restaurang i Taipei, om den finns kvar och ifall man har vägarna förbi den staden.
BC träffen i Chongqing, ska väl hållas i flygplansrestaurangen, väl?? ;)

Ja, nu blir det väl ganska uppenbart om, eller kanske skall se det som när, det blir en Chongqingträff. :) Intressenter får se till att anmäla sig i tråden. :D
 

majer

Medlem
Tror det finns en liknade restaurang i Taipei, om den finns kvar och ifall man har vägarna förbi den staden.
BC träffen i Chongqing, ska väl hållas i flygplansrestaurangen, väl?? ;)
Har du mer info om denna restaurang? Jag har besökt Taipei några gånger och är eventuellt på väg dit igen.
 
Toppen