Senaste nytt

Priority Club frågor och tips

henrik l

Medlem
Tack för tipset, 1000 p till. Ska bli intressant och se om man kan försvara guldet i år med diverse promo-koder. Inte för att guldet medför otroliga förmåner, men för principen:D
 

Homer

Medlem
Jag har en kod för det här http://www.priorityclub.com/visa som jag kan ge till någon som
kan motivera att just de behöver den, man får 1000 poäng enbart för att titta på videon :)


Tack för tipset, 1000 p till. Ska bli intressant och se om man kan försvara guldet i år med diverse promo-koder. Inte för att guldet medför otroliga förmåner, men för principen:D

Räcker med 1 natt för att fixa det, enbart koderna som är nya för i år ger runt 20k för 1 natt,
intressantare än guldkort är väl att du kan få 4-5 nätter som bonus.


Ny Point Breaks lista ute idag, bästa på flera år!
IC Mauritius, IC Fiji, Indigo Shanghai, CP Köpenhamn, HI Krakow för att nämna några höjdare.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Då har jag bara dryga 3k kvar tills jag kommer ikapp dig! Men med tanke på att du skriver typ 60% mer än mig så lär det ju inte hända.
 
Finns det någon sign-up bonus eller referral bonus? Funderar på att starta även ett PC konto då dit jag vill åka finns 3 hotel: Hyatt, Indigo och HGI. Indigo har bästa placeringen på kartan.
 
Toppen