Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?


  • Total voters
    1 063

henrik l

Medlem
Tror jag har ca 9000 just nu, brände 36 000 till LYR. Så länge som ungarna flyger för 50% så är målet att samla så man har till en inrikes Sverige eller Norge (läs en resa till till LYR:)). Däremot så finns det en himla massa Avios och en del Dividend miles, samt 5K till 75K miles i olika hotellprogram. Det är en strategi jag utvecklat sedan jag kom hit, att spara poängen i hotellprogrammen och sedan kan man konvertera dem dit man behöver dem. Är ju även en form av riskspridning.
 
Last edited:

David

Medlem
Knappt 50,000 poäng just nu men har lagt de flesta *A-flygningar på mitt Phoenixmileskonto hittils, byter över till EB nu inom kort. Har även ordnat mig ett EBMC så jag hoppas poängintjäningen skall accellerera något. :)
 

johanolsson

Medlem
Efter denna månads utbetalning ligger jag på 36,586 poäng. Har aldrig hämtat ut några, men har bara affärsrest i drygt ett år.
 

palmen

Moderator
Strax över 80k på lite mindre än 2 år. Flyg står för ca 15-20k resten är "bonusar" samt MC/Amex. Går väldigt sakta uppför mot den nivå jag siktar på, men om allt skiter sig kan jag flyga F inom Asien i alla fall :)
 

jurgenb

Medlem
+347822 Status just nu
-145000 Precis dragna för min kommande Award trip i F/C

hann således aldrig breaka 0,5M fan.
 

Totopez

Medlem
65.000 just nu. Har använt några nätter på Scandic, hela familjen till Paris (Amex 241+ barnen för halva priset), en 50% poängrabatt till London och en businessuppgradering till Chicago det senaste året.
 

Dr. Miles

Expert
Strax över 80k på lite mindre än 2 år. Flyg står för ca 15-20k resten är "bonusar" samt MC/Amex. Går väldigt sakta uppför mot den nivå jag siktar på, men om allt skiter sig kan jag flyga F inom Asien i alla fall :)

Jag har ca 84.000 poäng + 1 st Amex 2-4-1 voucher.
Ett dilemma för mig är om jag ska använda Amex vouchern för SAS Business class eller använda 60.000 EB poäng till intra-Asien bonusresa i First class.
 
Toppen