Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.

DanielKif

Medlem
Fick hem den ekologiska kassen precis som flickvännen fick. Dubbelrabatt men inga eb pts.

Jag tror inte grillådorna ger EB pts, det är väl bara matkassarna.
 

jerixon

Medlem
Gick in via portalen och köpte en kasse... dock synd inte någon framtida transaktion på Eurobonus....
Brukar ju uppdateras fort.....
 

ESSA

Medlem
Fick hem den ekologiska kassen precis som flickvännen fick. Dubbelrabatt men inga eb pts.

Jag tror inte grillådorna ger EB pts, det är väl bara matkassarna.


Jag beställde till mig en matkasse samt lilla grillådan. CG tog bort ena rabatten och matkassen. Har nyss hämtat grillådan för 49:- och fick samma dag jag beställde insatt 1360 poäng på mitt EB-konto. (Bokad via mobilen)
Beställde samma dag fast senare på kvällen en liten grillåda till mor men hennes blev helt avbokad. Fick dock ändå insatt 1360 poäng på mitt EB-konto. (Bokad via dator)

Så 2720 EB-poäng samt köttet för 49:- . Nöjd och glad. Tack för tipset!
(Har inte hittat någonstans att pengar är dragna från något konto, minns inte vilket kort jag använde mig av...) Så än så länge har jag fått grillådan gratis.)

IMG_9741.JPG
 
Last edited:

Artur

Medlem
Har inte bara blivit blåst på mina poäng, utan även ett flertal varor som ska finnas med i kassen. Ett undantag kanske, eller har fler blivit utan vissa matvaror? Blir att maila CG med begäran på kvitto för efterregistrering, samt se vad de har att säga om mina uteblivna varor.
 

Impendill

Medlem
Har inte bara blivit blåst på mina poäng, utan även ett flertal varor som ska finnas med i kassen. Ett undantag kanske, eller har fler blivit utan vissa matvaror? Blir att maila CG med begäran på kvitto för efterregistrering, samt se vad de har att säga om mina uteblivna varor.

Att de missar någon vara har hänt mig tidigare. Då kompenserar de för den varan.
 

Buffy

Medlem
Varför blir det inga poäng för vissa? Fick in dagen efter första ordern, men inte den andra som jag bokat av nu. Nu vet jag inte om jag vågar ha kvar den som är på min frus namn på Citygross. La den idag och det finns inga poäng under framtida transaktioner än.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen