Ok, tack för tipset!
edit: Nähe, det gick inte alls. De hade inget nummer som de kunde koppla till och numret de lämnade ut var detsamma som står på ARNs hemsida.
Det här suger stenhårt. Varför fungerar bagagehanteringen på T2 så fruktansvärt dåligt?
Vaa? Det har alltid fungerat för mig. Låt mig återberätta mina T2 baggage-berättelser + lösning lite kort
-Extremt kort transfer i Lissabon, så endast Business kom med anslutande plan. Detta var på den tiden då TAP Portugal använde T2. Väskorna skulle köras hem nästa dag, men gjorde det ju så klart inte. Fick ett nummer att ringa som gick till en röstbrevlåda. Röstbrevlådan var full så gick inte att prata in... Så istället för att ringa numret så provade jag att ändra sista siffran (så om numret slutade på 00 testade jag anknytning 01, 02 och så vidare) tills jag äntligen kom till en person som jobbade där och kunde ge min numret till terminalkoordinatorn. De levererades ut efter det samtalet.
-Extremt kort transfer efter sent inkommande med British Airways i november. Jag var enda passageraren som kom med anslutningen tror jag. Bagaget skulle komma med nästa BA-plan, men levererades i varje fall inte ut till mig. Gick inte att få något vettigt svar på numret på hemsidan. Ringde växeln som gav mig numret till koordinatorn som hittade väskorna felmärkta. De levererades ut efter det samtalet.