Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.

ESSA

Medlem
image.jpeg Nu har poängen för mors lilla grillåda gör 49:- kommit in.

Vem mer kan man överraska månne?

Kanske borde ha en till inofficiell träff över ett par grillar?
 

Marric

Medlem
La till en sak för att komma över 0 kronor men då försvann "prova-på-rabatten" !
Inte hela världen med en matkasse och en del poäng för 199 men var bättre med 0..

Edit: och ingen påsar har "prova-på-rabatt" längre..
Inte fått några poäng än (köpte igårkväll) men har fått mail att jag ska få poäng.

Edit2: OBS ! Efter att ha bollat lite fram och tillbaks verkar det som att de fixat buggen med dubbla rabatter. Så har ni en order med dubbel rabatt: ändra ej !
 
Last edited:

Gus

Medlem
La till en sak för att komma över 0 kronor men då försvann "prova-på-rabatten" !
Inte hela världen med en matkasse och en del poäng för 199 men var bättre med 0..

Edit: och ingen påsar har "prova-på-rabatt" längre..
Inte fått några poäng än (köpte igårkväll) men har fått mail att jag ska få poäng.

Edit2: OBS ! Efter att ha bollat lite fram och tillbaks verkar det som att de fixat buggen med dubbla rabatter. Så har ni en order med dubbel rabatt: ändra ej !
Jag märkte samma sak. Jag skulle bara ändra leveransadressen för en av mina matkassar och då försvann prova på rabatten. Eftersom poängen redan kommit in avbokade jag den kassen.
 

Samosaguas

Medlem
Beställde lilla grillådan sent igår kväll. Fortfarande inga poäng eller att köpet dyker upp under kommande transaktioner. :(

Använde Chrome.
 

jazzman

Medlem
En annan fråga om det här röriga systemet: Ni alla som beställt, där köpet gått igenom och allt - Har ni fått den faktiska summan dragen eller bara en test-transaktion med 1kr? Det jag undrar är om det är så för alla, att köpet inte går igenom förrän ett brytdatum (måndag i mitt fall) och att det är då pengarna dras? Tänker att det inte är konstigt att SAS inte uppfattar att ett köp gjorts om det inte faktiskt har gjorts på CG:s egen sida. För mig tycks själva ordersystemet högst oklart, och man blir väldigt osäker på när den faktiska transaktionen genomförs.
 

Falcon71

Medlem
jag bokade grilllådan 03.00 imorse och poängen satt på kontot nu när jag vaknade, tidigast leverans måndag 15/8 haha inte så rappt dock
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen