Senaste nytt

1360 EB-poäng (och en matkasse) för 49kr

Status
Stängd för vidare inlägg.

Charlie D

Medlem
Kan man få de 1360 poängen bara en gång per eurobonuskonto, eller någon som fått flera gånger? Jag beställde först en matkasse till mig själv och då fick jag poängen efter en timme. När jag sen beställde en matkasse till min bror, från mitt konto, så la sig poängen under "Ej registrerade Poäng".

+1
 

Kimmen00

Medlem
Kan man få de 1360 poängen bara en gång per eurobonuskonto, eller någon som fått flera gånger? Jag beställde först en matkasse till mig själv och då fick jag poängen efter en timme. När jag sen beställde en matkasse till min bror, från mitt konto, så la sig poängen under "Ej registrerade Poäng".

Gjorde ett konto på citygross o beställde från mitt EBkonto. Fick poäng.
Gjorde ett konto på citygross åt min fru o beställde från mitt EBkonto. Fick poäng.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Glenn123

Medlem
Det funkar inte med workarounden längre va?
När man tar bort stora grillådan så försvinner rabattkoden och bara prova på finns kvar.
 

Mangostan

Medlem
Jag beställde för en halvtimme sen och tog lilla grillkassen, la till en annan, tog sen bort grillkassen och fick båda rabatterna. Fick dock göra om flera gånger och kommer inte ihåg exakt i vilken turordning allt skedde. Resulterade till slut i fem olika bekräftelsemejl från Citygross, eftersom jag aldrig fick någon direktbekräftelse på att köpet (med kort) var genomfört. Ordern ligger fortfarande kvar under "Min leverans". Beställningssidan suger verkligen.
 

gjohansson

Medlem
Det funkar inte med workarounden längre va?
När man tar bort stora grillådan så försvinner rabattkoden och bara prova på finns kvar.
Jodå, beställde en till nu och det funkade bra.
Jag körde in lilla grill, skrev in rabatt, la den jag ville ha med prova på pris, tog bort lilla grill = 31:- inkl. Hemkörning
 
Ni som beställer för minus belopp kommer ställa till det. Hur rimligt är det att de skall betala för att ni ska få mat och eb poäng.
Ta en kasse med hemkörning för 99:- så är det inte en orimlig beställning.

Jag önskade att det gick att ändra. Har en leverans som ska uthämtas för -1kr men så fort jag avbokar den finns det inte prova-på priser längre.
Någon som har ett tips på en lösning så jag kan beställa en mer ärlig beställning för 50-100kr?
Annars får beställningen stå kvar, mest intresserad av Eurobonus poängen.
Ser dock inget under framtida transaktioner..

Kan dock uppdatera ordern så jag lägger till lite saker så det blir typ 50-70kr.
 
Last edited:

Harnos

Medlem
Jag önskade att det gick att ändra. Har en leverans som ska uthämtas för -1kr men så fort jag avbokar den finns det inte prova-på priser längre.
Någon som har ett tips på en lösning så jag kan beställa en mer ärlig beställning för 50-100kr?
Annars får beställningen stå kvar, mest intresserad av Eurobonus poängen.
La till en ny kasse och sen tog bort den först, gick från -1 till 49 så känns bättre.
 

gjohansson

Medlem
Jag beställde en kasse till i min frus namn och då fick jag poängen direkt. Det jag beställde till mig igår står fortfarande på framtida transaktioner, förmodligen för jag jag tryckte slutför köp flera ggr.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen